Niyaz.Zara

De stories

kita dapat arward ni :)



Unknown feeling
Wednesday 8 October 2014 . 0 word(s) .

Hai readers,
Assalamualaikum..
                                 Perasaan sekarang, rasa serabut sangat dengan kerja yang tetiba menimbun dengan lab report yang menggunung, and minggu depan penuh pulak dengan test and quizzesss.. rasa tepu rasa penuh rasa bercelaru, semua ada... toughnya sem tiga ni.. Penatnyaa dengan kelas dengan lab report yang sangat complicated.. dengan calculation yang cerewet yang ntah cemana... toughnyaa sem tiga nieyh.. bila buat lab manual tunggu masa sampai sejam rasa heaven bila da start buat lab report mula rasa nak pecah kepala, tanya lecturer dua tiga empat lima kali sampai malu dah nak p jumpa lagi.. Dulu amik pharmacy sekarang amik engineering fuhhhhh melompat jauh dari dasar kehidupan.. Perghhh ayat dia.. hahaha..

                                        Dengan kelas full lagi, dari petang sampai malam.. Perghhh bila masanya nak study ni.. seminggu lab report ada tiga, lepas hantar satu tambah satu lepas hantar satu ada satu lagi..tapi untungla sebab ada masa takde lab ada masa ada lab.. ikut jadual la jugak sekarang ni cuma heat je belum jumpa cuti selain cuti raya haji..lab mass transfer dengan lab thermo dah selang seli dah.. ada rasa heaven bila xda lab report TAAPPIIIII bila tiba week yang baru ,ula dah serabut dia... kadang tu dalam seminggu tu sibuk dengan lab report je bukan dengan tutorial..
                                           Tambahan pula, [wahh ayat dia, skema ngattt] sem nieyh rasa lecturernya 
semua lambat nak upload nota. tuto and etc. Bila masuk waktu lect, lecturer ajar yang depa belum upload dekat elearn tu.. hurmm tak tau lah apa masalah depa.. ke wifi micet ni bermasalah, sampaikan pelajar pun rasa sangat bermasalah, belum tambah dekan yang cerewet tu.. dengan tempat parking yang terhad, pastu bole pulak senang sama kereta orang.. Dugaan mencabar minda serta fizikal semua.... SABARLAH sepikaaaa









Thanks for reading :)




Older Post . Newer Post


// SMILE :)